Planering

Måndag igen. Veckorna består av fredagar och måndagar. Resten flyter ihop och tiden bara går och går. Idag är det den 28.1. På fredag är det februari! Himmel och pannkaka! Med den här farten är våren snart här och efter den kommer sommaren i ett huj. Idag har jag planeringsdag med mig själv. Jag måste planera en massa saker, nämligen. Som var jag vill jobba i sommar (fast det är ju svårt att planera, förstås. Eller lätt att planera, men svårt att förverkliga.) I den planeringen ingår att skriva en eller fem arbetsansökningar, samt att ringa de potentiella arbetsgivarna och fråga smarta frågor. Sen planerar jag lite smått påsken. Den är snart här och familjen G har svårt att besluta var den ska firas. Stockholm eller Närpes? Mamma, kanske vi far till Södern istället så slipper vi fundera? :) Och så funderar jag på en eventuell tripp till Danmark i vår. Men då det är så sjuttons svårt att nu kunna veta hur situationen ser ut i april. Rent penga- och tidsmässigt alltså. Men jag har varit på väg och hälsa på kompis F så många gånger, och det har aldrigt blivit av. Så kanske i vår? SAS erbjuder en rätt förmånlig resa, så det är inte omöjligt. Men då måste jag boka typ nu, innan priserna stiger. Men då blir det definitivt ingen årsfest i mars, det blir för dyrt.

Håhå. Jag vill bli stor och ha ett jobb och få lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback