Städfanatikern jag

Har drabbats av värsta städivern. Det är ganska olikt mig! Men det är bäst att passa på då motivation finns! Hade planerat en ordentlig storstädning nu efter jul, och saldot hittills är överraskande bra! Flera skåp har fått en upputtsning och flera väntar ännu på sin tur. Klädskåpet var i stort behov av rensning och nu har jag flera påsar med avlagda kläder. En del ska slängas och det som är i någorlunda skick tänkte jag ge till bättre behövande.

Dagen har alltså gått i städandets tecken. Bra så. Ska fortsätta imorgon. På onsdag börjar studierna igen, så jag har ännu en ledig dag framför mig. Har varit på spinning ikväll också. Skönt att få trampa bort lite julskinka!

Men nu är det natidags.
Sov sött!

image122
Favvonallen. Tre sådana gosenallar vakar över mig då jag sover :)

Kommentarer
Postat av: Ciz

Ja di je no så söt täide nallan! Va snyggt e vort nu tå du har sidon fixa!

Postat av: Irene

Om du/ni inte har annat för er, så är ni välkomna på fest hit tvärs över innergården på fredagkväll (11.1). Hoppas ni har passligt!

2008-01-08 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback