Vilken väska är du?

Men det var väl bra. Jag har alltid undrat, men nu vet jag vilken väska jag är! Tankarna går genast till Facebook och deras tusen tester om vilken kändis man är eller vilken frukt man liknar, men det här testet hittade jag faktiskt på Veckorevyn. Så, om du också brinner av längtan efter att få veta vilken typ av väska du är, så vet du vart du kan vända dig.

Jag är tydligen:

EN SLITEN BAYSWATER I OAK FRÅN MULBERRY

image134

Trygg och praktisk, grattis - du är en sliten Bayswater från Mulberry. Antagligen i färgen oak. Dig kan man lita på, du avslöjar aldrig en hemlighet och är den bästa vännen man kan ha eftersom du håller år ut och år in. Du matchar till allt och smälter in i vilka kretsar som helst. Positiv och glad, nära till skratt. Yta är inte så viktigt för dig, men kvalitet är något du värdesätter - och gärna lägger lite extra pengar på.

Och nej, jag skulle verkligen inte tacka nej till en! Den är apsnygg i svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback