Hej hopp!

Vet ni, jag har saknat blogg.se och min gamla, kära blogg. Så idag fick jag ett infall och bestämde mig för att börja blogga här igen. Och försöka uppdatera bloggen.fi-bloggen samtidigt.

Det är en hel månad sen jag bloggade nånting över huvud taget nu. Så kan det gå ibland. Och senaste veckan har jag faktiskt haft en infernalisk skrivklåda, men jag har inte riktigt kommit mig för att skriva ner det. Dessutom försöker jag hålla mig borta från datorn så mycket så möjligt då jag är hemma, eftersom jag sitter och stirrar på den dag ut och dag in på jobbet.

Men i alla fall. Nu är jag här igen :)




Lyxmiddag på växthusrestaurangen
Linds kök i söndas.
Och i lördas också för den delen! På lördagen
var vi där på bröllop och på söndagen hade vi släktmiddag där.
Supermumsig mat och jättefint ställe.




Kika in igen, vettja! :)

Kommentarer
Postat av: Ciz

Good to have you back :) E je så dåligt på bloggen.fi tå man itt kan kommenter utan att registrer se...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback