Ännu en dag

Slut på påskslarvet - nu är det tillbaka till verkligheten som gäller! Dagens lunch består av nudlar, dagens klädsel är gamla jazzbyxor som jag köpte i högstadiet eller i början på gymnasiet, munkjacka och håret ser ut som ett stjoårbo
rent ut sagt. Och så läser jag på tent och har urbota tråkigt. Är verkligen trött på att studera nu! Men en tröst är ju förstås att slutet närmar sig, sakta men säkert. Orkar jag bara igenom de sista kurserna nu i vår så återstår bara gradun och en kurs i Vasa på hösten. Och sen - färdigt! :)

Annat på gång idag är att kylskåpet nödvändigt måste fyllas på. För tillfället innehåller det typ en gammal ost och ketchup och sylt och lingon. Och det gör ju ingen glad! Nej nu ska jag stoppa i mig nudlarna och återgå till läsningen. Jihuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback