I´m so happy right now

Jag kom igenom juridiktenten! Jag var helt säker på att jag skulle vara underkänd, men under tycks faktiskt ske. Halleluja, så snabbt som möjligt ska jag lämna tillbaka tråkböckerna så jag slipper se dem mer. Oj vad lättad jag är! Dessutom blev ett grupparbete färdigt idag och ett annat är snart färdigt. Det är gruveligt skönt med flyt!

Mindre skönt är att jag ska till tandläkaren om en och en halv timme. Är inte nervös för själva besöket, men jag är nervös för vad fru tandläkare ska hitta i mitt gap. Jag vill höra att mina tänder ser strålande ut och att jag kan komma på ny undersökning om sisådär två år. Inte att jag har början till sjuttioelva hål och tänder i behov av rotfyllning och till på köpet visdomständer som behöver opereras bort. Nej, jag hoppas hon har glada besked. Jag har ju till och med varit flitig med tandtråden den senaste veckan :)

image167

Ni minns väl boken om Karies och Baktus?





Kommentarer
Postat av: Ciz

Alltså e je nu på söndag, itt påsksöndag, så tå je ja no hemmavid. Tror faktiskt aldrig ja ha vuri in i ömark kyrka så nain erfarenhäit sikan sku man ju bord var!

Postat av: Maja

Oj kva bra et kom jönom tentin! Grättis :)

2008-03-11 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback