Tårtdag

Japp, idag ska det ätas tårta! Åt ingen tårta på min födelsedag (bara kladdkaka och det räknas nästan inte) så idag ska jag köpa en prinsesstårta och åka till momma och bjuda på den. Jag är för lat för att baka en egen och egentligen har jag inte tid heller och NB:s prinsesstårtor är ju hur goda som helst. Så att, dit for mina avsikter att baka en mumsig tårta själv :)

Ikväll lär det också ska bli tårta då vi blev bjudna på kalas till S och A. Väldigt länge sen jag träffade S känns det som, så det ska bli skoj. Fast då jag tänker efter så är det bara två veckor. Men i alla fall, det känns länge sen! Jag är lite nyfiken på Ladies Night på J&P, så jag hoppas vi kan gå dit sen och lyssna på Krista Siegfrids och vem det nu var.

Annars inget nytt på tapeten. Nu ska jag dammsuga och vänta på att syster C med bebismagen och maken ska dyka upp! :)

Hejs svejs och ha en angenäm lördag!

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback