Tjugofyra år

Tjugofyra år blev man mitt i allt. Momma ringde precis och kommenterade min nya ålder med att "nää nu får et no buri back tibak". Jag håller med, eller åtminstone vore det helt praktiskt att bromsa några år.

Födelsedagen har annars varit riktigt bra, även om jag inte sett nån tårta ännu :) Många gratulationer och fina presenter har jag fått, så jag är nöjd och glad! Även om jag mest har spendetat dagen med näsan i Internet ja etiikka. Tent på fredag i informationsjuridik, och hundratals sidor kvar att läsa. Så att, det är min födeldedag. Senare ikväll ska jag avsluta med ett svettigt spinningpass, som grädde på moset :)

image161
www.kitchengarden.org

Grönsakstårta?

Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis!

2008-03-03 @ 17:34:37
Postat av: Cia

Tack! :)

2008-03-03 @ 17:40:22
Postat av: TrisKalis

Gratulerar!

2008-03-03 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback