Om jag skulle ta och skriva några rader

Längesen sist. Har igen haft total oinspiration för att blogga. Bloggtorka kallas det visst... Men det knallar på. För tillfället bor jag min sista vecka i Åbo. På lördag går flyttlasset och förstås är jag helt tokig i att surfa på inredningssidor och planera nya lägenheten! Känns som att vi har varit på väg att flytta hur länge som helst nu, så jag bara väntar på att det äntligen ska bli dags. En IKEA-resa till Åbo ska det bli i sommar, då vi har planerat att köpa lite nya möbler därifrån, tv-bord till exempel som vi ju inte alls har för tillfället. Och så vill jag ha några snygga gardiner och en matta därifrån. Och förstås en massa onödvändigheter som jag alltid bara måste ha från IKEA. Funderar också på att rusta upp mammas gamla "sminkbord" som jag hittade hos momma. Vi har en massa planer, men få se om de blir förverkligade :)


Vår i Åbo, för en vecka sen eller två. Nu är det riktigt grönt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker det är så fint här på gården nu när det är grönt! Jag blir nog kvar i C-trappan en tid ännu :) Ha det så bra i Vasa!

2008-05-21 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback