Enkät

Jag sitter och knåpar med frågor till min enkätundersökning som det äntligen börjar bli dags att börja med. Det är lite svårt, bara. Eller, för mig låter frågorna enkla och ordningen klar, men jag undrar hur de undersökta reagerar? De kanske tycker att frågorna är flummiga och ordningen ologisk? Nå, det lär klarna lite imorgon då jag ska på blixtvisit till Åbo och prata med handledare och professor.

Nu är jag hungrig och väntar på att Soffipropp ska dyka upp här i Academill så vi kan gå på lunch.

Annars inte så mycket nytt på tapeten förutom att det är rätt mycket på gång just nu. Helgen var fullbokad med volleybollturnering och smyckesparty och snabbvisit i Närpesien. Nästa helg lär också bli smått stressig, men vad gör det? På fredag blir det i alla fall party då Takida spelar på Radio Extrems Svenskatalande klubben i Vasa.

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Ciz

Hehe! Ha no haft i flätor i natt nu så ja hadd fina lockar på korte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback