Käre julgubben

Jag behöver en ny telefon i julklapp i år. Snäll har jag varit mest hela tiden även om allt oflyt på senaste tiden gjort att jag sagt fula ord milan kvarven. Jo men alltså. Den uppmärksamme minns att jag smått uppgivet skrev att "snart ger nog telefonen upp också" för nån dag sen. Och visst! Nu har den jäkeln slutat ringa! Alltså. Den ringer ju, men ringsignalen och alla andra ljud såsom alarm- och meddelandeton är puts väck.

Och det är ju rätt obehändigt, om man säger så.

Såå, what's next - datorn, radion eller kanske bilen?



Annars ska ni ha en skön fredag!

Jag ska fuska från gymmet idag. Man vet ju aldrig, det kan ju hända att jag snubblar på en hantel, eller trasslar in mig i ett såntdär träningsgummiband, och bryter handleden... Med min otur skulle jag faktiskt inte bli förvånad. Därför ska jag hålla mig hemma och glo på nya tv:n istället (om den nu inte går sönder...) :)

Kommentarer
Postat av: Ciz

Men vilken otur du har! E je no bäst du hals därinn nu.

Postat av: Patricia

Hoppas jultomten läser bloggar också! E tips sku va att skriv e brev med din bloggadress i åt han så hittar han å säkert hit!

2008-11-14 @ 19:12:05
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Krestel

He va nar som sa att he du säjr du ska få så får du... Så nu säjr vi att varken datorin, radio elå bilin gar sånder... Tycker jag! Tjingeling!

2008-11-14 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback