Still alive

, jag har inte bloggat de senaste dagarna, inte varit online på Skype eller MSN och loggat in på Facebook endast en gång. Men jo, jag lever!

Tillståndet är dock kritiskt. Vårt internet är stendött och mitt grava internetberoende gör nu att jag allvarligt funderar på att stämma bolaget med den hyperfinska betjäningen och de hyperlånga telefonköerna. Eller i alla fall vägra betala hela den hyperdyra månadsavgiften! Men allvarligt talat är det väldigt irriterande då jag jobbar hemma och faktiskt behöver det där nätet...

Och tv:n är fortfarande stendöd, den också. Vi har med andra ord lite oflyt just nu! Och känner oss minst sagt avskurna från omvärlden. Snart ger väl telefonen upp den också...

Men tacka vet jag radion. Den funkar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback