Tuff, tuff sa tåget!


Med Postman Pat åkte jag tryggt :)


Jag är hemma igen efter en dag med strapatser i studiestaden. Idag är jag helt tappad på energi och borde ha nån här som gav mig en spark i röven, tryckte på en startknapp alternativt vevade igång min hjärna, som har gått i ide. Eller blivit kvar i Åhuset. Åh, jag blev nog allt lite nostalgisk av besöket i det lilla gula huset vid ån, där jag spenderat en hel del tid de senaste fyra åren. Åh. Men jag kunde också konstatera att Vasa är bra. Åbo är också bra men just nu är nog Vasa bättre. Även om jag gärna hade haft alla Åbovännerna här. Och Aura å. Och Domkyrkan. Och stadskärnan som ju definitivt slår Vasas med hästlängder!

Kan man förresten få träningsvärk av nio timmars tågåkande? Jag kan. Tydligen.

Kommentarer
Postat av: maja

Träningsvärk kanske beror åp hande 20 kilos ryggsäcken et had me de? :)

(Åbo je bäst!!)

2008-11-20 @ 14:08:00
Postat av: Lena

Jaa..just he "Maja"..Åbo je bäst, ingen protest! ;) Nä, men säkert har Vasa å sina fördelar..bara man ha bodd där in tid. Sku ju bare va såå kul om vi sku kon bo på samma ställ..elå t.ex. att Åbo, Vasa å Närpes sku va typ grannkommunder..he sku va tåfft! Synd att ja missa de tå du va hit :/

2008-11-20 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback