Hälsningar från tanten i Vasa

En del springer runt på glöggrunda just nu, medan en annan ligger nerbäddad i sängen påbyltad med rejäl bomullspyjamas och värmande stickasockor. Nybakade lussekatter finns i en påse i köket och lägenheten är skinande ren. En bok ligger och väntar på nattduksbordet och det nytvättade byket ligger fint ihopvikt på en stol, klart för mangling (okej, det där sista var ett skämt...)

Men ni förstår.

Och med det ville jag inte säga så mycket annat än godnatt!

P.S
1 Bullarna blev skitgoda.
P.S 2 Jag gjorde just världens parkering ute på gården. Jag är nästan lite frestad att gå ut och föreviga den. Fast nä, så lågt sjunker jag inte ;)
P.S 3 Idag är det ett år sedan vi åkte till USA. Jag är ganska mycket avundsjuk på mig själv ifjol.
P.S 4 Jonah är söt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Va mysigt du verkar ha haft a igår. Vi va ut ti stan me jobbe men for no it via glöggrundon. He tillhör no en förfluten tid..men oj va kul vi bruka ha :)



Ha en glad lilla jul! Kramar

2008-11-29 @ 09:42:39
Postat av: Maja

He vort it na glöggrund fö mieg i år heldär, e på en ö iställe :)

Men alltså manglar it tu kläden? Åp rektit? :)

Trevli lillajul!

2008-11-29 @ 20:28:42
Postat av: Cia

Lena å Maja - e verkar som om vi all buri var gambäl tå! :)



Glad första advent!



2008-11-30 @ 13:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback