Älgvarning och Takida

Jag kör numera Blondinbellastajl och har bloggfria helger, haha. Det har bara blivit så. Försöker hålla mig borta från datorn så mycket som möjligt på helgerna då jag ju sitter och stirrar in i skärmen måndag-fredag...

Dessutom har det varit full rulle på sistone. Den här helgen har varit helt kanon, med finbesök från Långvik fredag-lördag. Fredagskvällen var såå rolig, då vi skrek oss hesa framför Takida, drack apdyra drinkar och åt en vansinnigt rolig snabbmatsmåltid på väg hem. Bland annat. Men det var faktiskt skoj. Och Takida var huur bra som helst!


Drag på Fontana...

Idag har varit en lång dag, med en tretimmar lång körövning, uppträdande, bilåkande och till slut ett par volleybollmatcher.

Annars har jag ännu ett bevis på min klantighet. Jag lyckades slå (!) ner älgvarnaren på bilen ikväll då jag skulle borsta bort en jättedriva snö från ena sidan av bilen. Tydligen var jag lite för ivrig, för mitt i allt strittar den lilla plastgrejen bort. Braaa! Undrar om man kan limma dit den?

Och ute är det storm. Stackars jäklar som måste köra bil imorgon bitti! Redan ikväll var det rätt besvärligt i stan...


Kommentarer
Postat av: systeryster

Hahaha..e finns ju drulleförsäkringar..;o)

2008-11-24 @ 07:56:56
Postat av: Cia

Höhöhöhöhöhöhö...fast om du frågar D så tror ja definitivt att an tycker att e sku behövs ;)

2008-11-24 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback