Lördag igen då

Coldplay i Mediaplayern och övningsarbetet i socialpolitik i ett öppet worddokument. Det är min lördagseftermiddag, det. Grått och trist ute, men nu kikar faktiskt solen fram bakom molnen. Ikväll kommer sötnosen Axel hit med sin mamma och pappa så snart ska jag börja baka nåt gott att bjuda dem på!

Igår gick jag med optimistiska steg till optikern. Optimismen krossades dock ganska snabbt då jag satt och tittade på bokstäverna och siffrorna och märkte att jag inte ens med bästa vilja kunde tyda de minsta figurerna. Så, om några veckor får jag ansluta mig till skaran glasögonormar...

Gissa om jag hade sjå att välja bågar? De såg alla så konstiga ut på mig; stora, färggranna och klumpiga. Men efter att ha provat igenom halva utbudet, valde jag ändå ett av de allra första paren. De som jag såg smartaste ut i, haha. Så nu bara väntar jag på att få dem, för nu, efter att ha fått det konstaterat, tycker jag att jag ser jättedåligt! :)


Kommentarer
Postat av: Ciz

Välkommen till skaran! E finns ju allti linsen ti ta till om man vill varier se, men onödigt dyrt var e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback