Men se det snöar!

Regn, alltså. Det snöar regn som är lite hårdare och lite vitare än regndroppar. Typ.

Egentligen har jag ingenting alls att skriva. Är lite besviken på att mina glasögon inte kom idag heller. Tre veckor sen de beställdes idag och det skulle ta två-tre veckor. Men på måndag eller tisdag lär de anlända, så jag hoppas på det. Minns ju knappt hur de såg ut längre!

Annars har jag bara skrivit idag och varit på trevlig lunch med S, som ivrigt försökte få med mig på en runda på stan. Men si ni, jag stod emot och gick hem och höll mina böcker sällskap istället. Har faktiskt åstadkommit en del också. Bra jag!

Ikväll skulle jag ha lust med bio, men antar att det blir film hemma i soffan istället. Sex and the city har jag faktiskt inte sett ännu, och det mest på grund av att sambon totalvägrar. Men kanske om jag mutar honom med mycket chips och att jag lovar att vi ser en riktig karafilm nästa gång?

Nån som har andra filmtips (ifall mina övertalningsknep inte funkar)?

Kommentarer
Postat av: Maja

Tå vi skåda sex and the city filmin vort e bla diska, 1 elå 2 telefonsamtal ringd å diverse ar småsaker fixa medan. Å he va itt jag! Jag saat kliistra framanfö tv! Men jag rekommenderar filmin i alla fall! :)



Trevlig helg!

2008-10-31 @ 14:33:51
Postat av: Cia

Haha, jo ja kan tänk me he! :)

Trevlig helg ti dej med!

2008-10-31 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback