Solen skiner!

Vad glad man blir av att solen skiner! Fast jag inte ens stuckit ut näsan genom dörren ännu idag (hur skulle jag ha hunnit det?) så känner jag att solstrålarna gör gott! Att det blir lite onödigt varmt i lägenheten och att jag måste dra för persiennerna för att alls se nåt i dataskärmen är en bisak, det är ju sol!

Och sol blir man glad av.

Volleyn gick inget vidare igår. Eller egentligen tyckte jag det gick rätt hyfsat, med tanke på att vårt lag endast spelat ihop på riktigt en gång och att vi mötte seriens två bästa lag. All heder åt dem, för de var otroligt bra! Jag trodde att jag skulle vara helt sönder av träningsvärk idag, eftersom det var ganska tufft mellan varven och jag såklart glömde att stretcha efteråt, men än så länge har jag inte känt nånting...

Sådär annars kan jag meddela att vi nog lär bli kvar i Vasa ett tag, då sambon fått fast jobb nu. Hurra! :)


Nej, tillbaka till McQuail’s mass communication theory. Nu.

Kommentarer
Postat av: runarstorm

Nice Traktor Danni, nice.



Grattis till fasta jobbet, nu är du i samma knipa som jag, jobb resten av livet, varje dag.... Du har ca, 7500 dagar jobb tills pensionen :)!!! JAJAJA!

2008-10-23 @ 14:50:24
Postat av: LP

hälsa grattis till danni!!

2008-10-23 @ 15:14:01
Postat av: Lena

Hejsan! Nu ska ja börja kommentera dina inlägg åxå å inte bara läsa dom :) Stort grattis ti "traktorDanni"! Bra jobbat!



Å, jaa..de e såå härligt med sol. Man blir som en ny människa direkt :)



Många kramar från Räntämäki

2008-10-23 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback