Statistik

Dagens tema är statistik och dataprogrammet SPSS, som kan användas för analys av statistisk data. Jag kan villigt erkänna att jag är långtifrån proffs på detta med statistik och SPSS. Men jag tänker bli! Och jag behöver bli, om jag alls ska få till nån analys i min gradu. Men det är ett tag sen jag sist använde programmet, så lite uppfriskande av minnet behövs...

Det är annars torsdag idag, ifall ni missat det. Och ifall ni, som jag, inte kan begripa hur det redan kan vara torsdag. Det var ju måndag typ igår! Men nu är det ju snart helg igen och vad är väl bättre än det?

Jag hade mamsen på besök här igår och i förrgår, och förstås hann vi ta en runda på stan också. Hon var snäll och köpte mig en julklapp (vadå tidigt ute?), en jättejättejättesnygg väska i en modell jag sökt efter. Hur bra som helst, och röd och allt! Tack för den! :)

Min nya väska! Fast formen är annorlunda,
min är större på bredden och mindre på längden.
Och så är den mycket snyggare i verkligheten...
Bild från www.esprit-online.com.



Kommentarer
Postat av: Anna

Supernice! :)

Jo SPSS kan vara en plåga, men bara du kommer igang flyter e säkert på!

Postat av: systeryster

Snygg! On verkar köp ondan julklappan me fart nu.. ;o)

2008-10-30 @ 17:18:19
Postat av: Ciz

Verkligt snygg!

2008-10-30 @ 18:42:46
URL: http://tiilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Änn så lieng har vi inga planer, men vi je nu itt na intressera åv logen iaf! Har ni na planer?

2008-10-30 @ 20:14:27
URL: http://tiilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Tuuri var en utöjdar, he tv vi såg tier va no för stort ha vi bestämt oss fö. Men visst e sku ju vuri ne liten trip he å :)



2008-10-31 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback