Things to do

Det fanns sex saker på min "att göra-lista" imorse och jag är väldigt nöjd med att redan ha kunnat pricka av fem saker. Har bland annat ringt ett par samtal, skrivit på ett övningsarbete i socialpolitik, mejlat ett par mejl och skrivit en halv arbetsansökan. Dessutom har jag tvättat några maskiner och pysslat i köket. Bra jag!

Kvar på listan är att skriva mera på övningsarbetet och läsa på fredagens tent. Borde dammsuga också men jag har för mig att sambon i nåt svagt ögonblick igår lovade att göra det då han kommer hem. Sounds good to me! :)
Ikväll får vi finbesök av en liten kille som heter Marius. Har inte träffat honom på flera månader så han har säkert hunnit växa massor!

Men, tillbaka till Suomalainen sosiaaliturva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback