Måndagsborden

Mitt stora dilemma just nu är hur tusiken jag ska orka gå till Tritonia och låna den där boken jag verkligen behöver. Har suttit och skrivit sedan 8.30 nu så det vore i och för sig rätt skönt med en paus. Jag vet, jag har ett intressant liv...

Annars rullar dagen på i bästa måndagsstil med smutsigt hår och en lägenhet i behov av städning. Det ska jag ta itu med efter klockan tre nångång. Borde komma på vad jag ska göra för mat idag också. Idéer mottages med tacksamhet, jag har inte alls haft matlagningsinspiration på sistone. Och på tal om mat borde kylskåpet fyllas på också...

Sen borde jag, eller vi, rösta idag eller imorgon. Om jag inte missminner mig är det nämligen sista chansen att förhandsrösta imorgon. Och på valdagen är sambon i Azerbadjan och meckar med kraftverk, så att, det måste bli nu. Nå, biblioteket ligger ju precis runt hörnet så det behöver inte ta många minuter.

Du glömmer väl inte att rösta? Om jag får göra lite valpropaganda, så tycker jag att du som har möjlighet ska rösta på
Linda! :)

Annat på programmet idag är volleybollträning. Vi lär ha match på onsdag och jag känner mig nog inte helt varm i kläderna ännu, så det får bli hårdträning ikväll...


Kommentarer
Postat av: Ciz

Va roligt me match, e siter väl no rutinen i ända från högstadie bäre matchin drar igang :)

Postat av: LP

haha, tackar för valpropagandan :)

2008-10-21 @ 07:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback