Varning för utropstecken

Aldrig förr har det väl varit så befriande att märka att man räknat fel! Jag behöver inte elva studiepoäng valfria studier till utan det räcker med sex! Och den kurs jag går nu är värd tio! Jag slipper gå på föreläsning imorgon och tre lördagar framåt för jag behöver inga fler studiepoäng, jag har ju till och med fyra för mycket! :)

Jag är ganska lättad just nu för jag skulle verkligen inte orka med lördagsföreläsningar och ännu en kurs att tenta! Och nu slipper jag det! Hurra!

Som om det inte vore tillräckligt att le åt, så är det dessutom fredag, sambon kommer hem ikväll och det är dags för fredagssimningen med systern! Tjohej! :)

(Förlåt min överpositivitet. Det blir lite så då min enda kollega på dagarna är ett worddokument. Idag kommer vi dessutom inte riktigt överens, kollegan och jag. Jag säger att jag vill ändra kapitelindelningen men han vägrar samarbeta. Vet inte varför, han är inte särskilt talför heller, min gode kollega. Därför blir jag såhär överglad då det händer roliga, oväntade saker som får mig att tänka på annat än just kollegan. Nu får jag dessutom ännu mer tid att spendera med honom. Eeeh...)

Kommentarer
Postat av: Maja

Va bra! Kommer tu ti ha häjla 4sp extra :), me mina uträkningar kommer jag ti ha ca 2sp extra. Får it a ti ga jämnt ut åp na sett :)

Ha en trevli helg!

2008-09-19 @ 14:13:16
Postat av: Cia

Min plan va no å ti få a ti ga jämnt ut, men tyvärr så tycks it e funk! Harmligt me 4 extra ju :)

2008-09-19 @ 17:15:23
Postat av: Cia

Å jo, trevli helg ti dej å!

2008-09-19 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback