Söta Göta

Oj söta Göta vad mätt jag blev av linssoppa och varm smörgås. Huh. Idag har det inte hänt så mycket spännande. Jag har skrivit en finsk uppsats med rubriken Suomi natoon? och försökt redogöra för för- och nackdelar med medlemskap i Nato. Jag är ju inte så insatt i sånt där, men det gick bra ändå. Flummade ihop en text och lämnade in. Få se hur många kilo objektsfel jag har denna gång...

På fredag morgon åker jag till Köpenhamn! Det blir lovely! Men innan dess har jag verkligen att ligga i om jag ska hinna göra undan alla inlämningsuppgifter och andra studiegrejs innan jag åker. Det är rätt mycket nu alltså.

Men nu ska jag ut och cykla med L och hennes nya pied. Det blir en lång runda till St Karins, tror jag bestämt. Ska bli skönt, fast solen har gömt sig bakom mörka moln...

Kommentarer
Postat av: Ciz

Oj va skojigt! Du vaar hav a så bra på resan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback