Om Diggiloo

Hörni, jag har ju glömt att berätta om Diggilooshowen i fredags! Det var helt kanon, och jag rekommenderar det varmt till nästa år! Jag kom dit på lite halvdåligt humör och inte alls laddad. Det duggregnade, var mulet och kallt. Inget höjdarväder, alltså. Det började inte så bra, eftersom parkerandet inte riktigt flöt, men väl framme hade kusinerna tagit bra platser på sjätte raden och erbjöd mig dessutom en genomskinlig regnrock mot regnet. Vi satte oss och jag bredde min medhavda filt över våra ben. Man kände sig lite som en packad sill under alla kläder, filt och regnrock. Och då drog showen igång och sen glömde man att frysa och det gjorde ingenting att vädret var uselt. Det var bra! Full fart genom hela showen, som höll på i fyra (!) timmar inklusive paus. Bäst tyckte jag faktiskt att komikern Thomas Pettersson och det nya stjärnskottet Molly Sandén var. Hon har en helt otrolig röst, och är dessutom bara 16 år gammal. Måns Zelmerlöv var förresten också jättebra. Och alla andra förstås. Vilken show!


Det var nu jag skulle ha visat mina egna bilder, men tyvärr klantade jag mig
i lördags och lyckades radera alla bilder i kameran...
Fast å andra sidan dog batteriet i kameran under showen,
så jag hade bara några få bilder.

P.S
Här finns klipp från showen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback