Måndag igen


Dagens bästa: Nytt jobb! Och volleyboll! Det förgyller många kvällar, men ikväll var det extra kul eftersom jag nästan tänkte skippa träningen. Väl där var det ju, som vanligt, roligt. Dessutom märker jag att två träningar per vecka + matcher ger resultat!
Dagens sämsta: Två jobb. Vilket väl egentligen är bra, och jag trivs med båda, men lite stressande är det nog.
Dagens mat: Rotmos. Smakade väl sådär om jag ska vara ärlig. Skolmat är skolmat, men oftast är den väldigt god!
Dagens dryck: Lyxapelsinjuice.
Dagens skämt: "Förut bodde USA:s president i Vita huset, nu bor han bara i barack", hahaha.

Det var lite av dagen det. Nu återstår nog bara att försöka få håret fixat efter duschen, borsta tänderna och läsa några rader i min David Baldacci-bok. Den är lite halvtråkig så det blir nog inte många sidor förrän John Blund knackar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback