90210

Jag och high school-serier, jag säger bara det. Jag älskade ju Beverly hills 90210, så jag kunde inte låta bli att kika på ett avsnitt av den nya 90210, som ju är en spin off till den gamla. Och ett avsnitt blev ju två, och två blev tre...

Den är kanske lite vääl tonårsfjantig, men ändå. Brenda och Kelly är ju med! Och nej, de har inte förblivit 19-åringar utan har faktiskt fått åldras lite...

Det är alltså mitt söndagsnöje. Men jag har också hunnit promenera i solen, baka pizza, tvätta och diska och ha besök av sötnosen Jonah med mor och far. Imorgon är det måndag igen och nu är det definitivt slut på slappandet - back to reality!

Igår bakade jag - i ett plötsligt ryck av rädsla för att få i mig för kalorier - en vit chokladcheesecake. Och fyy vad god den blev!

Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback