Facebook och Tupper

Facebook-nördar är vi allihopa, allihopa... Sambon gick mot sina principer och joinade Facebook häromdagen. Gissa vem som blivit beroende? Nu snackar vi Facebook jämt. "Hur många vänner har du?", "Gissa hur många vänförfrågningar jag fått?", "Hur göör man egentligen det där?". I den stilen är det... Och mannen bakom orden är han som aaldrig skulle gå med i Facebook, för det är ju såå nördigt! :)

Men Facebook är bra. Och nu är ju sambon lika up to date som jag om vad som händer i bekantskapskretsen...

Idag har jag varit på Tupperware och det känns onekligen som om vuxenpoängen trillade in på kontot då jag beställde en Samba-burk för 15 euro. Jag har alltså aldrig förr varit på Tupperware. Eller jo, då jag var miniliten och tyckte att det var det tråkigaste som fanns med en massa tanter och plastburkar. Men då köpte mamma några slags ritramar till mig och då blev ju livet ljusare igen. Men de senaste 20 åren har jag nog inte besökt något Tupperparty. Och tur är väl det, för det har ju en tendens att bli lite dyrt på såna där partyn. Fast jag sansade mig idag och höll mig alltså till Sambaburken. Fast jag var väldigt sugen på lökhackaren. Det får bli nästa gång...

Ikväll skulle vi bowla, men det ser inte ut att bli någon bowling. Eventuellt lite biljard, men högst sannolikt bara en öl eller två nånstans. Blir bra det också, Tupperware:t tog musten ur mig så jag är helt slut. Men det blir säkert bra i alla fall. Hoppas att ni också har en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Krestel

Haha, jag bokade in ett till party i sommar, så då kan du köpa lökhackaren!

2009-01-17 @ 19:00:34
Postat av: Cia

:o

2009-01-18 @ 17:06:33
Postat av: Syster Tric

Har också varit på Tupperware en gång i mitt "vuxna" liv och då köpte jag faktist lökhackaren. Kan rekommendera den och säga att den sparat oss många tårar och fingrar :).

Postat av: Runarstorm

Nääääij, Traktordanni, kva ha et jort? Men tu häitär väl na sarkastiskt? T.ex. crapbook? Nåja, man je ömsand i världen nu tå som lyckats sta emot...



R.I.P. Traktordanni



Runarstorm åp Lunarstorm 4-eva

2009-01-19 @ 08:45:53
Postat av: Anonym

2009-01-19 @ 13:05:41
Postat av: Traktordanni

Runarstorm, tröcke vort fö stort.. =/ Antar e je livat på lunarstorm nuförtiden =)

2009-01-21 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback