Nya tider


Idag har jag varit trött, trött, trött. Skoldagen var lång och barnen hade högre ljud än vanligt, men nu är det helg och snart ska jag bege mig några kvarter bort på middag med volleybollgänget. Kul! Dessutom får jag fira lite också eftersom jag fick ett nytt jobb här i veckan! Det är snabba ryck som gäller och från och med måndag har jag två jobb i några veckor framåt. Men i slutet av februari kommer jag att avsluta skolkarriären, som blev väldigt kort, och söka mig till min egen branch på heltid. Inte för att jag inte trivdes i skolvärlden, utan för att jag fick ett erbjudande jag inte riktigt kunde tacka nej till. Jag kommer förresten att fortsätta i skolvärlden, men som sekreterare denna gång och på yrkesskolenivå.

Men nu är det helg och imorgon ska jag ha sovmorgon! Nu är det hög tid att börja sminka sig om det alls ska bli nån middag ikväll...

Ha ett skönt veckoslut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen OJ kva rolit! Grattis! Å tänn egen branch dessutom! :) Trevlig helg!

2009-01-30 @ 19:36:05
Postat av: Anonym

Å hande kommentarin va åv Maja..

2009-01-30 @ 19:37:47
Postat av: LP

grattis till nya jobbet!

2009-01-31 @ 08:59:27
Postat av: Anna

Ja ja hörd om att du ha haft flyt på sistone! :) Inte dåligt alls, grattis grattis!

2009-02-01 @ 11:02:33
Postat av: Cia

Tack tack! :)

2009-02-01 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback