På begäran

Bloggivern har inte varit den största på sistone. Förlåt för det, men jag återkommer. Jag lovar. En hel del på gång just nu, men ett och annat inlägg ska jag nog hinna klämma in!

Har ni städat ut julen? Jag fick världens ryck igår, och gick från att ha varit superlåg till superhög. Alltså, på adrenalin då. Halva världen tycks ju vara däckade i förkylning, magsjuka eller nåt annat just nu och jag räknar mig till den sistnämda kategorin. Var alltså sjukligt trött igår kväll och är det idag också. Har ont i halsen och fryser. Har dock haft halsont ända sen julen, så är det början till förkylning är det nog en utdragen början. Men i alla fall, trött är jag. Fick trots det alltså ett superryck igår och valde julutsopning före soffan. Fortfarande hänger våra fina stjärnor i vardagsrumsfönstren, men småningom ryker nog de också. Kommer dock att bli väldigt tomt, mörkt och dystert utan dem!

Men dysterheten kan ju mildras med fina fönsterlampor, och det hade jag tänkt skaffa innan jag plockar ner stjärnorna. Och jag tror bestämt att det får bli kvällens projekt!

Ha en skön tisdagskväll (i regnet)...


Stor stjärna köpt hos den finurliga Clas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback