Periodare

Klockan är över nio, sängen kallar. Vet inte om det är jobbet eller nåt annat som gör mig så förbenat trött. Jobbade duktigt med gradun ikväll, men klockan sju fick jag ge mig. Jag hade kunnat göra lite till men hjärnan var helt kaputt. Och jag har heller aldrig varit särskilt studieeffektiv kvällstid. Ska det göras ska det göras då hjärnan orkar dra runt. Och min hjärna lägger lapp på luckan mot kvällen. Fast nån utpräglad morgonmänniska är jag ju heller inte, jag har gärna sovmorgon men tycker också om att vara uppe på morgonen. Det går lite i perioder det där, just nu är jag utan tvekan en morgonmänniska. Stiger faktiskt upp lite tidigare än jag skulle behöva bara för att få njuta en stund av tekoppen och bara sitta och dega lite... Stress på morgonen är lika med en dålig dag, för mig i alla fall.

Jaha, det om det. Tänkte egentligen bara visa resultatet från min lampjakt häromkvällen. Supernöjd blev jag eftersom Hemtex, surprise surprise, hade rea...


Fin va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback