Sovrumsönskningar

Fick en plötslig lust att pyssla lite i Photoshop, och eftersom jag tidigare i dag fick en plötslig lust att shoppa loss på IKEA så blev resultat en kombination av de två: En önskelista. Mitt sovrum skulle gärna få se ut så här:


Idag har varit en skön, men effektiv söndag. Imorgon blir det tidig väckning, då jag börjar jobba redan 7.40 den här veckan. Gäsp! Och för att få pusslet att gå ihop måste jag skjutsa sambon till sitt jobb före det. Tyvärr råkar vi jobba på precis motsatta sidor av stan. Jag åker ju annars kommunalt, och det funkar helt okej, men vid den där tiden på morgonen går ingen passlig buss. Därför blir det åkande lite kors och tvärs, men man hinner ju vakna då också!

Gonattens!


Kommentarer
Postat av: Ciz

a fint du ha photoshoppa! Jag gillar sänggavlin speciellt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback