Kvällens

Kvällens spontanprojekt: Ett besök på biblioteket med sambon. Haha, tråkvarning på det projektet. Men det är faktiskt praktiskt med en bibba runt hörnet. Det är enkelt att slinka in och kika i dagens tidningar och sånt. Mest aktuell är förstås Sydin, som ju närmast har en obefintlig nätuppdatering (och inte alltid ens innehåller så mycket intressant, men förlovningsannonser och sånt håller ju en Närpesbo i exil uppdaterad om läget).

Kvällens planlagda projekt: Matshopping på Prisma. Trött och oinspirerad är det tråkigt att handla mat och det finns viss risk att en massa onyttigheter slinker ner. Därför höll jag mig på tryggt avstånd från godishyllorna idag. Eller nä, ett paket tuggummi slank ju ner. Fast tuggummi är ju inte godis och jag kan inte leva utan tuggummi.

Kvällens spännande: Att det visade sig finnas ett bekant namn bakom de okända telefonnummer som ringt mig idag. Okända nummer gör mig nervös, men det här var faktiskt lite spännande.

Kvällens miss: Tänkte betala en räkning på hela 3140 € istället för 31,40 €. Som tur märkte jag ju det :)

Oh, vad tråkig jag har blivit. Ni får ursäkta, jag hinner inte riktigt med bloggen just nu. Eller så har jag bara ingen inspiration. Men jag ska försöka ta mig i kragen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback