Väggtext

Oj, blev plötsligt väldigt sugen på en väggtext. Så himla snyggt!

vimsadekor.se kan man komponera personliga väggtexter. Men jag skulle helst göra en själv! Med hjälp av bästaste-gå-bort-handstilen, utprintad text och en burk målarfärg skulle man komma långt, men tyvärr tror jag inte att våra hyresvärdar skulle uppskatta det. Så att, det är inget alternativ. Någon som har andra idéer?

Den här texten skulle vara fin ovanför sängen i sovrummet:

Det finns tydligen en massa webbshoppar som säljer väggmålningar, så nu ska jag forska vidare...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja di e verkligen fin, jag såg en på bostadsmässon i somras å vort riktit inspirera!

2009-01-14 @ 19:58:01
Postat av: Nina

Du kan ta en bräda och skriva på den. Finns många exempel på det ute i bloggvärlden, ska visa min så fort jag får upp den på väggen ;)

2009-01-14 @ 23:20:04
Postat av: Ciz

Jajjamen! E va no grötfest. Jag gillar å täide väggorden. Charmigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback