Vilken är din favoritlek?

Oj. Det var en knepig en. Lekar? Hmmm, jag älskade ju Barbie då jag var mindre, och tyckte också om Lego. Men nu då? Som vuxen? Svarade att jag tycker om att spela spel, räknas det? Nä, sa åttaåringen som ställde frågan, egentligen inte, men det duger. Haha, vilka sötingar! Fick också svara på frågor om favoritdjur (ööh, katt?), favoritmat och favoritjulklapp.

Så att, första dagen avklarad i klass två och jag tror nog att jag är godkänd.

Men huj, vad kallt det är idag! Fast ändå ganska skönt, och härligt vinterväder! Men jag måste nog erkänna att jag längtar till våren...


...eller till sydligare breddgrader...

Kommentarer
Postat av: systeryster

Hehehe... ha du vuri i skärselden ida?

2009-01-07 @ 20:08:36
Postat av: Lilja's Corner

Hello! Har du blivit lärare?! Coolt :) Det tror jag du passar bra som. Lycka till!

Postat av: Lilja's Corner

Hello! Har du blivit lärare?! Coolt! Tror jag att du passar bra som. Lycka till!



Svår fråga faktiskt... Tror nog jag å sku ha svara spela spel :)

2009-01-08 @ 19:30:43
URL: http://liljascorner.blogspot.com
Postat av: Lilja's Corner

Hello! Har du blivit lärare?! Coolt! Tror jag att du passar bra som. Lycka till!



Svår fråga faktiskt... Tror nog jag å sku ha svara spela spel :)

2009-01-08 @ 19:31:23
URL: http://liljascorner.blogspot.com
Postat av: Patricia

Tack ska du ha för din titt i ordlistan! Nu har jag ett problem minder att funder på :).

2009-01-09 @ 09:16:45
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback